• Tilmelding

    Tilmelding til Stafetten sker på https://www.stafetforlivet.dk/stafet/haderslev/deltag-til-stafetten/deltag-pa-et-hold/

    Du kan ikke tilmelde via App'en.

  • Hvad koster det?

    Det koster 100 kr. at tilmelde sig som holddeltager til Stafet For Livet. For børn og unge under 18 år koster det 50 kr at deltage på et hold. Du kan tilmelde dig et hold her.

    Det er gratis at deltage som Fighter til Fighterrunden og Fighterarrangementet.

    Alle tilskuere er også meget velkomne i Haderslev Dampark. 

     

  • Kan man købe mad og drikke

    Ja. Madbixen ved den store scene har åbent HELE døgnet under stafetten - dag som nat!

    Menuen er sund og maden er bygget op omkring sponsorater. Overskuddet fra salget går til Kræftens Bekæmpelse.

    Madbixen skaber hygge og liv og sørger for god sund optankning hele døgnet.


    Forhåndsbestilling:

    I kan med fordel bestille mad på forhånd. Individuelt eller holdvis kan forudbestilles madpakke kuponer eller morgenbuffet. 

    Til holdet kan desuden bestilles rundstykker til søndag morgen og Take away middagsretter til lørdag og søndag, så I kan spise sammen i jeres telt, når I ønsker det. 

    Bestil mad på hjemmesiden: 

    https://www.stafetforlivet.dk/stafet/haderslev/madbestilling




  • Hvordan overnatter jeg på pladsen

    Det er muligt for holdene at ønske en teltplads i Haderslev Dampark. 

    Det er en god ide at medbringe stole og borde. Derudover er det altid festligt, hvis I pynter teltet. Det kan være i et tema, der passer til jeres holdnavn eller med sponsorlogoer eller andet.

    På holdkaptajnmøderne vil I få flere praktiske informationer om, hvornår I kan slå telte op, og hvordan I får tildelt en plads.

    Stafet for Livet i Haderslev har indgået en aftale med Aamand Udlejningscenter, så det er muligt at leje et telt til holdet og evt. borde og stole. Flere hold kan også gå sammen og dele et større telt.

    Priserne er:

    Telte: 3x3 m                kr. 1.550,-

    3x6 m              kr. 2.200,-

    3x9 m              kr. 2.850,-

    6x6m             kr. 3.050,-

    Møbler:

    Bord og 8 plaststole:                kr. 115,-

    1 bord                     kr. 50,-

    1 plaststol                  kr. 10,-


    Af beløbet går ca. 15% til Stafet for Livet. Priserne er incl. levering samt opsætning/nedtagning og lovpligtig nødbelysning. Aftale om leje af telt m.v. træffes direkte med Aamands


    Udlejningscenter på mail loh@aamands.dk eller på telefon 7450 6440.

     

  • Hvad betyder det at købe lys?

    En smuk del af Stafet For Livet er, at vi tænder lys for dem, der kæmper mod kræft eller dem som vi har mistet. 

    Du kan enten tænde et lys her på hjemmesiden eller til stafetten. Hvis du tænder lys her på hjemmesiden, sørger vi for, at din hilsen bliver skrevet på en lyspose og bliver sat op som en del af lysceremonien.

    Lysceremonien foregår lørdag den 7. september om aftenen, hvor stafetten vil være suspenderet i en time. 

  • Skal vi også gå på banen om natten?

    Stafet For Livet foregår et døgn for at symbolisere, at kræftpatienter kæmper mod kræften døgnet rundt. Derfor skal stafetholdene også have mindst en deltager på banen i det døgn, stafetten varer.

    Mange holddeltagere beskriver, hvor stemningsfyldt det er at gå på banen om natten, eller når solen står op.

    Vi vil fra styregruppens side opfordre til, at så mange som muligt af deltagerne i stafetterne også er i aktivitet om natten.

  • Hvor mange deltagere er der på et hold?

    Du bestemmer selv, hvor stort dit hold skal være, men holdet skal have minimum én deltager på banen i det døgn, stafetten varer. Den typiske størrelse hold er 10-20 personer. Hvert hold har en holdkaptajn, der står for at koordinere og kommunikere med holdet.

    Du tilmelder dig som holddeltager eller holdkaptajn her

    Kan du ikke selv samle et helt hold, har du mulighed for at deltage på et åbent hold, som du kan melde dig til her på hjemmesiden,

  • Hvordan kan jeg samle ind til mit hold?

    Mange hold synes, det er meningsfuldt og motiverende at indsamle penge til kræftsagen både inden og under stafetten. I bestemmer selv, hvor meget og hvordan I vil samle penge ind. Som holddeltager kan du blandt andet:

    • Lave aktiviteter inden og under stafetten, der kan samle penge ind.
    • Finde sponsorer, som vil støtte dit hold med et beløb for hver runde, der bliver gået på banen
    • Find en sponsor, der vil betale for at få sit logo på de T-shirts, holdet bærer til stafetten
    • Få sponsorer til at matche det beløb, som dit hold samler ind
    • Sætte et mål for at hver holddeltager skal sælge x-antal lysposer før stafetten.

     

    Ved en fælles indsats kan holdet nå langt. Alle beløb, der indsamles via Stafet For Livet går til Kræftens Bekæmpelses arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte.

    Bemærk:

    • Alle beløb indsamlet i forbindelse med Stafet For Livet går til Kræftens Bekæmpelses arbejde for forskning, forebyggelse og patientstøtte
    • Der kan ikke indsamles midler til andre organisationer, enkeltsager og lignende aktiviteter via Stafet For Livet
    • Indsamlede midler skal indbetales via hjemmesiden www.stafetforlivet.dk senest 14 dage efter afholdelsen af stafetten eller kontant til arrangørerne på stafetten
    • Vær opmærksom på, at hold i følg Spillemyndigheden (en koncern under SKAT) ikke tillader, at hold laver tombolaer, lotterier og andre konkurrencer, hvor deltageren betaler for at være med og hvor udtrækningen af gevinst beror på tilfældighed.
    • Bemærk, at SKAT kræver, at der skal betales præmieafgift af alle varepræmier på over 750 kr. og af alle kontante præmier, herunder gavekort på en værdi over 200 kr. Præmieafgiften udgør 17,5% af den del, af prisen, der overstiger 200 kr.

     

     

  • Hvor lang er banen?

    Der er to ruter: Én på én kilometer for børn og gangbesværede. Og så er der for alle andre en rute på to kilometer, som går ud over damhalvøen.

  • Må man ryge til Stafet For Livet?

    Stafet For Livet er et røgfrit arrangement. Rygere er meget selvfølgelig velkomne, men røgen må ikke komme med på stafetpladsen, der er Haderslev Dampark.

  • Hvordan kan jeg støtte stafetten?

    For at kunne indsamle midler til Kræftens Bekæmpelses arbejde er vi afhængige af private og firmaer, som vil støtte stafetten. Du kan enten vælge at støtte stafetten med en generel donation eller ved at donere produkter eller tjenesteydelser. Derudover kan du også vælge et støtte et hold eller en holddeltager.

    Du kan læse mere om at støtte her.

  • Hvem kan deltage som Fighter?

    Alle, der har hørt ordene ”Du har kræft” kan deltage som Fightere til stafetten. Det vil sige nuværende og tidligere kræftpatienter.

    Fighterne går den første runde på banen iført gule t-shirts og er på den måde det hångribelige bevis på at kampen mod kræft nytter. Efter Fighterrunden er der et særligt program for Fighterne med mad og underholdning.

    Læs mere om at være Fighter og tilmeld dig her.

  • Skal jeg løbe for at deltage på et hold?

    Nej slet ikke. Stafet For Livet er for alle uanset alder, helbred eller form. Det er helt op til holddeltagerne selv, om de vil løbe eller gå. Det vigtigste er, at holddeltagerne sammen kommer gennem det døgn, stafetten varer.

  • Hvilke muligheder har jeg som holdkaptajn på hjemmesiden?

    På hjemmesiden kan du som holdkaptajn gøre følgende, når du er logget ind:

    - tilmelde flere deltagere til dit hold
    - invitere folk til at støtte dit hold og din egen indsamling
    - indbetale donationer til holdet og din egen indsamling
    - opfordre folk til at tænde lys
    - og meget mere...

     

  • Hvilke muligheder har jeg som holddeltager på hjemmesiden?

    På hjemmesiden kan du som holddeltager gøre følgende, når du er logget ind:

    - tilmelde flere deltagere til dit hold
    - invitere folk til at støtte dit hold og din egen indsamling
    - indbetale donationer til holdet og din egen indsamling
    - opfordre folk til at tænde lys
    - og meget mere...

     

  • Leje af telt

    Stafet for Livet i Haderslev har indgået en aftale med Aamand Udlejningscenter, så det er muligt at leje et telt til holdet og evt. borde og stole. Flere hold kan også gå sammen og dele et større telt.

    Telte: 3x3 m                kr. 1.550,-

    3x6 m              kr. 2.200,-

    3x9 m              kr. 2.850,-

    6x6m             kr. 3.050,-

    Møbler:

    Bord og 8 plaststole:                kr. 115,-

    1 bord                     kr. 50,-

    1 plaststol                  kr. 10,-


    Af beløbet går ca. 15% til Stafet for Livet. Priserne er incl. levering samt opsætning/nedtagning og lovpligtig nødbelysning. Aftale om leje af telt m.v. træffes direkte med Aamands


    Udlejningscenter på mail loh@aamands.dk eller på telefon 7450 6440.