Vi gennemfører en markering af Stafet for Livet, som afvikles delvis på Vejle Atletikstadion - delvis som en begivenhed, man kan følge med i på Facebook når man har samlet et hold der hvor man nu opholder sig.
Så det bliver både sammen og hver for sig - og helt sikkert sundhedsmæssigt forsvarligt!
Vi glæder os til at fejre livet på en lidt anden måde, end vi plejer - måske kan det endda give nye ideer til 2021.
Som holddeltager kan du tage telt med, så du og dine holdkammerater kan overnatte på pladsen. Det er også rart at have et telt med, så de deltagere, der ikke er på banen, har mulighed for at sidde ved teltet.
teltplads bestilles ved henvendelse til Logistik ansvarlig Ronny Kert på ronnykert@icloud.com.
Det er en god ide at medbringe stole og borde. Derudover er det altid festligt, hvis I pynter teltet. Det kan fx. være i et tema, der passer til jeres holdnavn eller med sponsorlogoer eller andet.
Stafet pladsen vil være åben for deltagere fra kl. 09.00 d. 17. august. Holdkaptajnen skal henvende sig i informationsteltet, hvorefter han/hun vil får tildelt en teltplads.
Oprydning på stafetpladsen skal være klaret inden kl. 14.00 søndag d. 18. august.
NB. Biler har ikke adgang til teltpladsen for at undgå evt. skader på græs og cindersbaner.
Du bestemmer selv, hvor stort dit hold skal være, men det skal tilstræbes, at holdet har minimum én deltager på banen i det døgn, stafetten varer. Den typiske størrelse hold er 10-20 personer. Hvert hold har en holdkaptajn, der står for at koordinere og kommunikere med holdet.
Du tilmelder dig som holddeltager eller holdkaptajn her
Mange hold synes, det er motiverende at samle ind til Stafet For Livet og på den måde gøre en forskel i kampen mod kræft.
Alle, der har hørt ordene ”Du har kræft” kan deltage som Fightere til stafetten. Det vil sige nuværende og tidligere kræftpatienter.
Fighterne går den første runde på banen iført gule t-shirts og er på den måde det hångribelige bevis på at kampen mod kræft nytter. Efter Fighterrunden er der et særligt program for Fighterne med mad og underholdning.
Læs mere om at være Fighter og tilmeld dig her.
Som holddeltager kan du tage telt med, så du og dine holdkammerater kan overnatte på pladsen. Det er også rart at have et telt med, så de deltagere, der ikke er på banen, har mulighed for at sidde ved teltet.
teltplads bestilles ved henvendelse til Logistik ansvarlig Ronny Kert på ronnykert@icloud.com.
Det er en god ide at medbringe stole og borde. Derudover er det altid festligt, hvis I pynter teltet. Det kan fx. være i et tema, der passer til jeres holdnavn eller med sponsorlogoer eller andet.
Stafet pladsen vil være åben for deltagere fra kl. 09.00 d. 17. august. Holdkaptajnen skal henvende sig i informationsteltet, hvorefter han/hun vil får tildelt en teltplads.
Oprydning på stafetpladsen skal være klaret inden kl. 14.00 søndag d. 18. august.
NB. Biler har ikke adgang til teltpladsen for at undgå evt. skader på græs og cindersbaner.
En smuk del af Stafet For Livet er, at vi tænder lys for dem, der kæmper mod kræft, eller dem som vi har mistet.
Du kan enten tænde et lys her på hjemmesiden eller til stafetten. Hvis du tænder lys her på hjemmesiden, sørger vi for, at din hilsen bliver skrevet på en lyspose og bliver sat op som en del af lysceremonien.
Lysceremonien foregår, når mørket falder på og varer omkring 15-30 minutter. Du kan se tidspunktet for lysceremonien i programmet.
Vi kunne desværre ikke åbne siden lige nu, prøv venligst igen