En dag, en nat, en fælles kamp

Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg overnatte på pladsen?
    Kan jeg overnatte på pladsen?

    Som holddeltager kan du gratis tage telt eller campingvogn med, så du og dine holdkammerater kan overnatte på pladsen. 

    Det er en god ide at medbringe stole og borde. Derudover er det altid festligt, hvis I pynter teltet. Det kan fx. være i et tema, der passer til jeres holdnavn eller med sponsorlogoer eller andet.


    Der skal sende en mail til vores tovholder for logistikgruppen, Henrik Fastergaard, henrik@fastergaard.dk med antallet af medbragte telte og campingvogne pr. hold. Dette når stafet datoen nærmer sig


    Ved ankomst vil I få anvist en lejrplads. Indkvartering kan ske fredag den 15. maj kl. 15:00 - 20:00. Lørdag den 16. maj kl. 08:00 - 10.30. Alle biler skal her være væk fra stafet pladsen.


    Parkering foregår på skiltede parkeringspladser.


    Det grønne område ryddes for telt/campingvogn m.m. søndag den 17. maj umiddelbart efter stafettens afslutning.

     

  • Hvor mange deltagere er der på et hold?
    Hvor mange deltagere er der på et hold?

    Du bestemmer selv, hvor stort dit hold skal være, men holdet skal have minimum én deltager på banen i det døgn, stafetten varer. Den typiske størrelse hold er 10-20 personer. Hvert hold har en holdkaptajn, der står for at koordinere og kommunikere med holdet.

    Du tilmelder dig som holddeltager eller holdkaptajn her


    Evt. spørgsmål til vores tovholder for Holdgruppen Lotte Vejsgaard, lotvej@gmail.com, 40982594


    Mange hold synes, det er motiverende at samle ind til Stafet For Livet og på den måde gøre en forskel i kampen mod kræft. Du kan læse mere om indsamling for hold her.

  • Hvem kan deltage som Fighter?
    Hvem kan deltage som Fighter?

    Alle, der har hørt ordene ”Du har kræft” kan deltage som Fightere til stafetten. Det vil sige nuværende og tidligere kræftpatienter.

    Fighterne går den første runde på banen iført gule t-shirts og er på den måde det hångribelige bevis på at kampen mod kræft nytter. Efter Fighterrunden er der et særligt program for Fighterne med mad og underholdning.


    Fighter arrangementet starter allerede kl 10.30 i år. Vi har flyttet tidspunktet for fighter arrangementet til Kl.10.30, hvor der serveres brunch i officermessen på kasernen. Fighter arrangementet slutter kl.12.00 hvor stafetten starter. Vi har gennemført denne ændring især af hensyn til et ønske fra flere fightere om at kunne tilbringe mere tid med egne hold efter stafetten er gået i gang.

    Læs mere om at være Fighter og tilmeld dig her.

  • Kan man købe mad og drikke?
    Du kan bestille mad og drikke


    Forud bestil din mad til stafetten:  

    Vi har sammensat en menu som du har mulighed for at forudbestille til stafetten, dette for at undgå unødigt madspild og af hensyn til mad produktionen.

    Kræftens Bekæmpelse har udviklet et centralt online madbestillingsmodul til stafetforlivet.dk.

    Fremover kan I som deltagere i stafetterne forudbestille og betale for jeres mad inden stafetten .

    I kan bestille som enkeltpersoner og for en hel gruppe.  Madbestillingsmodulet findes under madbestilling i menuen til venstre.


    Vi laver sund, lækker mad til rimelige priser,som du kan købe og samtidig støtte stafetten. Du kan enten bestille enkelte måltider eller vælge fuld forplejning. Fuld forplejning består af frokost, aftensmad, natmad, morgenmad og fri vand samt kaffe/the. Der kan også bestilles enkelte måltider.

  • Hvad betyder det at købe lys?
    Hvad betyder det at købe lys?

    En smuk del af Stafet For Livet er, at vi tænder lys for dem, der kæmper mod kræft eller dem som vi har mistet. 

    Du kan enten tænde et lys her på hjemmesiden eller til stafetten. Hvis du tænder lys her på hjemmesiden, sørger vi for, at din hilsen bliver skrevet på en lyspose og bliver sat op som en del af lysceremonien. Tænd et Lys

    Lysceremonien foregår, når mørket falder på og varer omkring 15-30 minutter. Du kan se det tidspunktet for lysceremonien i programmet